Categorie archief: conversie-optimalisatie

Testen Met Verschillende Landingspagina’s

Ik constateer dat vanuit de verschillende Google Adwords Campagnes de bounce-rate op de landingspagina’s hoog is.

Drukken Van De Bounce-rate

Laten we zeggen dat we de bounce-rate waar alles nu onder moet blijven 70% procent is (wat van zichzelf ook nog erg hoog is, vind ik). Ik constateer dat een hoop bezoeken gemiddeld boven de 70% blijven. Dit is natuurlijk onacceptabel!

Bedoeling is dan ook om de komende tijd te testen met verschillende landingspagina’s voor de Google Adwords advertenties ten einde de bounce-rate onder de 70% te krijgen.

>>>>>> Wordt Vervolgd <<<<<<

Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Een week of twee geleden keek ik bij een klant maar eens wat de zoekfunctie van de website mij te vertellen had. Met andere woorden welk woord of welke woorden werden het meest ingetikt op de website?

Waarom Zou Je De Interne Zoekopdrachten Analyseren?

Intentie van de bezoeker
Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren op je website “geven” letterlijk informatie over de content die voor hen van belang is. Je krijgt een unieke kijk in de onderwerpen en termen die populair zijn onder de doelgroep. Aan de hand van de gegevens kun je nagaan of de juiste informatie op de website aanwezig is.

Navigatie efficiëntie Lees verder Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Conversie Is De Hefboom

Na enige tijd wat off-track geopereerd te hebben in het Online Verkoopvak ben ik sinds een week of twee (gelukkig) weer goed bezig.

Ik ben de Google Adwords Campagne van Angelsbeauty.nl verder aan het uitbouwen en daarnaast ben ik (weer) voor mezelf een dashboard aan het bouwen voor de benodigde KPI’s.

Fact Based Marketing van De Beste Koffie Internet Marketing

Om mezelf op scherp te zetten heb ik wat “oude” literatuur erbij gepakt. Ik heb het schrijven van de jongens van de De Beste Koffie (DBK) – Internet Marketing erbij gepakt. Het schrijven heet: Lees verder Conversie Is De Hefboom