Advertentiegroep Afkappen – Geld Verdienen Door Verlies Te Stoppen

Onderwerp: Google Adwords Campagne Analyse Resultaten
Datum: 5 oktober 2017
Verantwoordelijke: Aswin Ganga
Campagne: Webshopproducten.nl – NL
Advertentiegroep: Max Mtrips

Advertentiegroep Gaat Niet Lekker Ten Opzichte Van Twaalf Maanden Geleden

De Google Adwords Advertentiegroep, van een webshop die ik beheer, gaf de laatste tijd wat mindere resultaten. Resultaten die niet volgens mijn norm zijn. Het werd tijd om de Advertentiegroep te analyseren.

Hieronder mijn tussentijdse analyse-resultaten: Lees verder Advertentiegroep Afkappen – Geld Verdienen Door Verlies Te Stoppen

Testen Met Verschillende Landingspagina’s

Ik constateer dat vanuit de verschillende Google Adwords Campagnes de bounce-rate op de landingspagina’s hoog is.

Drukken Van De Bounce-rate

Laten we zeggen dat we de bounce-rate waar alles nu onder moet blijven 70% procent is (wat van zichzelf ook nog erg hoog is, vind ik). Ik constateer dat een hoop bezoeken gemiddeld boven de 70% blijven. Dit is natuurlijk onacceptabel!

Bedoeling is dan ook om de komende tijd te testen met verschillende landingspagina’s voor de Google Adwords advertenties ten einde de bounce-rate onder de 70% te krijgen.

>>>>>> Wordt Vervolgd <<<<<<

Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Een week of twee geleden keek ik bij een klant maar eens wat de zoekfunctie van de website mij te vertellen had. Met andere woorden welk woord of welke woorden werden het meest ingetikt op de website?

Waarom Zou Je De Interne Zoekopdrachten Analyseren?

Intentie van de bezoeker
Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren op je website “geven” letterlijk informatie over de content die voor hen van belang is. Je krijgt een unieke kijk in de onderwerpen en termen die populair zijn onder de doelgroep. Aan de hand van de gegevens kun je nagaan of de juiste informatie op de website aanwezig is.

Navigatie efficiëntie Lees verder Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Verkoopargumenten Om Een Tatoeage Te Verkopen

Afgelopen dinsdag heb ik een tattoo laten zetten. Aangezien het 18 jaar geleden was dat ik mijn laatste tattoo had laten zetten, en mijn beste vriendin de keuze van de tatoeëerder had gemaakt had ik mezelf niet zo ingelezen in de tarieven die gelden voor het plaatsten van een tatoeage in de huidige tijd.

Bij de “inkoop” van deze dienst had ik niet aan de tatoeerder gevraagd wat de prijs was van de tatoeage omdat ik er vanuit ging dat de prijs wel te doen zou zijn, vooral omdat we (zij had er ook meeteen een laten zetten) qua omvang van de tattoo van groot naar klein waren gegaan in onze keuze van tattoo. Bij het maken van de afspraak deden wij een aanbetaling en gingen wij verder ons leven in. Lees verder Verkoopargumenten Om Een Tatoeage Te Verkopen