Verkoopdoel Niet Bereiken Met De Verkeerde Website

Het werkt erg frustrerend als je veel tijd in een website stopt om vervolgens te merken dat je verkopen en/of aantal leads per periode niet toenemen, wat nou net wel de bedoeling is. Dat is het geval bij een klant bij mij.

Weer Betrokken Bij De Online Marketing

Ik ben, na enige tijd er uit geweest te zijn, weer betrokken bij de Online Marketing van een klant van mij. We zijn na een migratie van de website hard bezig om de gekelderde leads en verkopen na de migratie weer in het positief te trekken………..Maar het gaat zeer stroef.

Waarom Gekelderde Leads En Verkopen?

Aangezien ik in een “rijdende trein” was gesprongen zag ik de website met nieuw uiterlijk en onder andere url-structuur pas na de live-gang. Bij een migratie van een website heb je altijd wel zaken waarbij na live-gang blijkt dat er hier en daar nog aan gewerkt moet worden.

Na een periode aan de nieuwe website gewerkt te hebben begon het bij mij te dagen waarom de leads en verkopen achterbleven ten opzichte van voor de migratie.

Hieronder een schrijven van mij naar de opdrachtgever (X) en de Webbouwer (Y): Lees verder Verkoopdoel Niet Bereiken Met De Verkeerde Website

Advertentiegroep Afkappen – Geld Verdienen Door Verlies Te Stoppen

Onderwerp: Google Adwords Campagne Analyse Resultaten
Datum: 5 oktober 2017
Verantwoordelijke: Aswin Ganga
Campagne: Webshopproducten.nl – NL
Advertentiegroep: Max Mtrips

Advertentiegroep Gaat Niet Lekker Ten Opzichte Van Twaalf Maanden Geleden

De Google Adwords Advertentiegroep, van een webshop die ik beheer, gaf de laatste tijd wat mindere resultaten. Resultaten die niet volgens mijn norm zijn. Het werd tijd om de Advertentiegroep te analyseren.

Hieronder mijn tussentijdse analyse-resultaten: Lees verder Advertentiegroep Afkappen – Geld Verdienen Door Verlies Te Stoppen

Testen Met Verschillende Landingspagina’s

Ik constateer dat vanuit de verschillende Google Adwords Campagnes de bounce-rate op de landingspagina’s hoog is.

Drukken Van De Bounce-rate

Laten we zeggen dat we de bounce-rate waar alles nu onder moet blijven 70% procent is (wat van zichzelf ook nog erg hoog is, vind ik). Ik constateer dat een hoop bezoeken gemiddeld boven de 70% blijven. Dit is natuurlijk onacceptabel!

Bedoeling is dan ook om de komende tijd te testen met verschillende landingspagina’s voor de Google Adwords advertenties ten einde de bounce-rate onder de 70% te krijgen.

>>>>>> Wordt Vervolgd <<<<<<

Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Een week of twee geleden keek ik bij een klant maar eens wat de zoekfunctie van de website mij te vertellen had. Met andere woorden welk woord of welke woorden werden het meest ingetikt op de website?

Waarom Zou Je De Interne Zoekopdrachten Analyseren?

Intentie van de bezoeker
Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren op je website “geven” letterlijk informatie over de content die voor hen van belang is. Je krijgt een unieke kijk in de onderwerpen en termen die populair zijn onder de doelgroep. Aan de hand van de gegevens kun je nagaan of de juiste informatie op de website aanwezig is.

Navigatie efficiëntie Lees verder Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn