Categorie archief: conversie-optimalisatie

Verfijnen Identiteit: Conversie Optimalisatie Bureau

Vandaag heb ik onderstaande brief naar al mijn klanten verzonden. Per 1 januari 2018 is de identiteit van GICON verder verfijnd. GICON is een Conversie Optimalisatie Bureau. Waarom? Dat leg ik in mijn brief verder uit:

Onderwerp: Verfijnen identiteit en aanpassen uurtarief
Referentie: Specialisatie Conversie Optimalisatie

Rotterdam, 19 januari 2018

Beste Klant,

GICON is geëvolueerd qua identiteit. Vanaf 1 januari 2018 is GICON een Conversie Optimalisatie Bureau.

Wat betekent dat voor jou? – Alles wordt beter
GICON houdt zich sinds september 2010 bezig met de vraag:

Hoe
kunnen de online resultaten beter worden?

Lees verder Verfijnen Identiteit: Conversie Optimalisatie Bureau

Conversie Attributie - Waarom? Nut en Noodzaak van Conversie Attributie

Conversie Attributie – Waarom?

Conversie Attributie doe je vanwege de volgende redenen:

  • Budgetten eerlijker verdelen
  • Beter begrijpen hoe kanalen samenwerken
  • Beter begrijpen hoe je doelgroep “denkt”

Je wilt dus zo eerlijk mogelijk de credits toekennen per kanaal om bovenstaand doel/voordeel te bereiken.

Modellen van Conversie Attributie

  1. Laatste Klik Attributie
  2. Lineair Model
  3. Eerste interactie
  4. Tijdsverloop Model
  5. Tijd op site Model

Lees verder Conversie Attributie – Waarom?

Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Een week of twee geleden keek ik bij een klant maar eens wat de zoekfunctie van de website mij te vertellen had. Met andere woorden welk woord of welke woorden werden het meest ingetikt op de website?

Waarom Zou Je De Interne Zoekopdrachten Analyseren?

Intentie van de bezoeker
Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren op je website “geven” letterlijk informatie over de content die voor hen van belang is. Je krijgt een unieke kijk in de onderwerpen en termen die populair zijn onder de doelgroep. Aan de hand van de gegevens kun je nagaan of de juiste informatie op de website aanwezig is.

Navigatie efficiëntie Lees verder Conversie Optimalisatie Kan Zo Simpel Zijn

Conversie Is De Hefboom

Na enige tijd wat off-track geopereerd te hebben in het Online Verkoopvak ben ik sinds een week of twee (gelukkig) weer goed bezig.

Ik ben de Google Adwords Campagne van Angelsbeauty.nl verder aan het uitbouwen en daarnaast ben ik (weer) voor mezelf een dashboard aan het bouwen voor de benodigde KPI’s.

Fact Based Marketing van De Beste Koffie Internet Marketing

Om mezelf op scherp te zetten heb ik wat “oude” literatuur erbij gepakt. Ik heb het schrijven van de jongens van de De Beste Koffie (DBK) – Internet Marketing erbij gepakt. Het schrijven heet: Lees verder Conversie Is De Hefboom