Categoriearchief: email-marketing

iOS 15 update - Wat Betekent dat voor Jou Als Email-marketeer?

iOS 15 update – Wat Betekent dat voor Jou Als Email-marketeer?

Geschatte leestijd: 3 minuten

Je zult waarschijnlijk al van de veranderingen gehoord hebben die Apple heeft aangekondigd, met de komst van iOS 15. Deze veranderen kunnen een groot impact hebben op jouw E-Mailmarketing strategie.

Om het leven wat gemakkelijker te maken hieronder 8 dingen die jij kunt doen om je voor te bereiden op de komende (grote) veranderingen:

Lees verder iOS 15 update – Wat Betekent dat voor Jou Als Email-marketeer?

Mailen Vanwege Het Mailen – Is Dat Een Goed Idee?

Vandaag heb ik een mailing veeeeels te laat de deur uitgedaan.

Best wel balen want de mailing ging over een herinnering van een actie waarbij de einddatum steeds dichterbij komt. Volgens mijn agenda had ik deze herinneringsmail al vier dagen geleden de deur uit moeten doen.

Ik twijfelde een tijd bij mijzelf moet ik alsnog de mailing eruit doen of nog een allerlaatste herinnering op de dag zelf doen? Want als ik later dan gepland zou mailen dan zou het eigenlijk erop neerkomen dat ik mail vanwege het mailen.

Is mailen vanwege het mailen wel een goed idee? Lees verder Mailen Vanwege Het Mailen – Is Dat Een Goed Idee?