Categorie archief: Verkoopprocessen

Verkoopprocessen Zijn Essentieel

CoreFunnel:

  1. Traffic (Genereer Bezoekers)
  2. Realiseren van Resultaten (Bijv.: Converterende Ads, Converterende Landingspagina’s, Converterende Website)
  3. Leads/Klanten
  4. Herhalingsaankopen

Uitsluitend 3 Manieren Om Een Business Te laten Groeien:

  1. Verhoog het aantal klanten
  2. Verhoog de gemiddelde aanschaf(waarde) ==> Euro’s per transactie
  3. Verhoog de frequentie van de herhalingsaankopen

Mobile First Mindset – Wat Voor Impact Heeft Dat Op Mijn Online Marketing?

Naar aanleiding van het artikel van Marketingfacts.nl met als titel “Google gaat voor mobile-first: het is meedoen of afhaken!” ben ik gaandeweg geïntrigeerd en getriggerd geraakt.

Als je al een tijdje in verkoopland rondloopt weet je gewoon dat het strikt genomen helemaal niks uitmaakt waar het publiek zich bevindt en/of hoe het publiek binnenkomt.

Als jij je verkoopprincipes op orde en in orde hebt zul je altijd weten te verkopen. Let Op: Je moet je wel beseffen dat per omgeving je een aantal tweaks moet doorvoeren om het gewenste resultaat te bereiken.

Impact Van Mobile First Op Mijn Online Marketing?

Lees verder Mobile First Mindset – Wat Voor Impact Heeft Dat Op Mijn Online Marketing?

Wat Is Strategie?

Wat is strategie? Toen ik in het schooljaar 1996 – 1997 aan de slag ging met NIMA Marketing B werd het begrip Strategische Marketing bij mij geïntroduceerd.

Strategische Marketing?

Het begrip Marketing was al iets wat ik toen nauwelijks bevatte. Waarom moest men zo nodig strategisch er voor zetten?! Nu was ik dus dubbel het spoor bijster.

Wat is strategie?! Wat is strategisch marketing en voor een Online Verkoop Professional, wat is strategische Internetmarketing? Lees verder Wat Is Strategie?

De Braderie VerkoopFunnel

Afgelopen zondag (4 september 2011) deden Angela en ik een braderie. De braderie is een promotie-instrument voor onze taartbusiness (zie Deliciousdelights.nl) om nieuwe klanten op een laagdrempelige manier kennis met ons te laten maken.

Het belangrijkste wat mij opviel aan het publiek was de taaiheid van het publiek. Als wij onze verkoopstrategie niet op orde zouden hebben dan was het misschien wel eens de meest teleurstellende braderie ooit van mij en Angela geweest.
Lees verder De Braderie VerkoopFunnel

tonny-loorbach-gratis-seminar-dinsdag-7-juni-2011

“Wie is toch deze vogel? Tonny Loorbach? Zegt mij helemaal niks. Wel schijnt hij geld te verdienen met InternetMarketing. Ook schijnt hij meer en vooral beter geld te verdienen dan ik met InternetMarketing.”

GRATIS seminar van Tonny Loorbach

Aangezien ik nog veel heb te leren en vooral nog veel winst te maken heb met het verkopen via internet, ben ik afgelopen dinsdag naar Tonny Loorbach zijn GRATIS seminar geweest. Mijn belangrijkste doel was om Tonny Loorbach live te zien.

Voor mij was de ervaring SUPER! Het was een bevestiging dat ik op het goede spoor ben en het nu tijd is om mijn business te versnellen. Ik ben helemaal geïnspireerd door de mannen Tonny Loorbach en Eelco de Boer. Eelco de Boer is de ex-werkgever van Tonny.

Tonny die weet precies maar dan ook precies waar hij mee bezig is. Dat maakt hem onder andere zo goed in het vak InternetMarketing. Vanuit verkoopkunde bekeken hebben zij (Tonny en Eelco) zeer geraffineerd de GRATIS seminar in elkaar gestoken.

Zeer Geraffineerd de GRATIS Seminar In Elkaar Gestoken

Lees verder tonny-loorbach-gratis-seminar-dinsdag-7-juni-2011