Verfijnen Identiteit: Conversie Optimalisatie Bureau

Vandaag heb ik onderstaande brief naar al mijn klanten verzonden. Per 1 januari 2018 is de identiteit van GICON verder verfijnd. GICON is een Conversie Optimalisatie Bureau. Waarom? Dat leg ik in mijn brief verder uit:

Onderwerp: Verfijnen identiteit en aanpassen uurtarief
Referentie: Specialisatie Conversie Optimalisatie

Rotterdam, 19 januari 2018

Beste Klant,

GICON is geëvolueerd qua identiteit. Vanaf 1 januari 2018 is GICON een Conversie Optimalisatie Bureau.

Wat betekent dat voor jou? – Alles wordt beter
GICON houdt zich sinds september 2010 bezig met de vraag:

Hoe
kunnen de online resultaten beter worden?

Dat is niet veranderd. Door GICON een Conversie Optimalisatie Bureau te noemen past dit beter bij het inhoudelijk werk wat GICON doet voor zijn klanten.

Voor [naam klant] verandert er dus niks. Behalve dat er meer duidelijkheid is over de expertise van het bureau waar jij diensten van afneemt.

Wel zal het er beter op worden omdat de focus van GICON nog meer versterkt is. Dat blijkt uit de recente ontwikkelingen:

Recente ontwikkelen

Ik ben momenteel met een aantal ontwikkelingen bezig die er toe leiden dat de online resultaten van mijn klanten toenemen:

  1. In het eerste kwartaal van 2018 zal ik Google Gecertificeerd zijn voor Google Analytics. Inbreng van meer kwaliteit voor mijn klanten.
  2. Implementeren van meer tests bij en voor mijn klanten. Inbreng van test volume, en daarmee meer positieve resultaten voor mijn klanten.
  3. Implementatie van Marketing Automation voor mijn klanten waarbij E-mail Marketing naar een hoger niveau wordt getild en daarmee de online resultaten toenemen. Met Marketing Automation is er meer inbreng van kwaliteit voor mijn klanten.
  4. Verdergaande Facebook Marketing en implementeren van Facbook Ads. Inbreng van meer kwalitatieve leads voor mijn klanten.
  5. In het derde kwartaal van 2018 zal ik Google Gecertificeerd zijn voor Google Adwords. Inbreng van meer kwaliteit voor mijn klanten.

Behoud van disciplines

Disciplines (en tools) die leiden tot verbeterde online resultaten zullen behouden en versterkt worden. Disciplines zoals:

  1. Verkoopproces – optimalisatie / Funnel Creatie – optimalisatie
  2. Online Strategie / Concept Ontwikkeling
  3. E-Mail Marketing
  4. Sales Copywriting
  5. Search Engine Advertising (Google Adwords, Bing Ads)
  6. Inzet Google Tag Manager
  7. Inzet Google Data Studio

Toename kwaliteit – Bijbehorende prijs

Door:

  • De versterkte focus van GICON → Conversie Optimalisatie Bureau
  • Recente resultaat-verbeterende ontwikkelingen

Is de levering van kwaliteit van GICON, als geheel, toegenomen.

Daarom is mijn uurtarief per 1 januari 2018: € 95,00 Ex. 21% BTW.

Gevolgen voor jouw abonnement

De gevolgen voor jouw maandabonnement zijn als volgt:
15 uur * € 95,00 = € 1.425,00
+ 4,5 uur is 30% Gratis = € 0,00
Totaal 19,5 uur voor € 1.425,00 per maand ex 21% BTW

Overige afspraken

Mijn toezegging dat ik maximaal 8 uur extra blijf inzetten met 100% korting is nog steeds van kracht.

Ingang nieuwe prijs abonnement

De nieuwe prijs van de abonnement gaat vanaf 1 april 2018 in.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik je reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Aswin Ganga
Conversie Optimalisatie Specialist

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *