Verfijnen Identiteit: Conversie Optimalisatie Bureau

Vandaag heb ik onderstaande brief naar al mijn klanten verzonden. Per 1 januari 2018 is de identiteit van GICON verder verfijnd. GICON is een Conversie Optimalisatie Bureau. Waarom? Dat leg ik in mijn brief verder uit:

Onderwerp: Verfijnen identiteit en aanpassen uurtarief
Referentie: Specialisatie Conversie Optimalisatie

Rotterdam, 19 januari 2018

Beste Klant,

GICON is geëvolueerd qua identiteit. Vanaf 1 januari 2018 is GICON een Conversie Optimalisatie Bureau.

Wat betekent dat voor jou? – Alles wordt beter
GICON houdt zich sinds september 2010 bezig met de vraag:

Hoe
kunnen de online resultaten beter worden?

Lees verder Verfijnen Identiteit: Conversie Optimalisatie Bureau

Conversie Attributie - Waarom? Nut en Noodzaak van Conversie Attributie

Conversie Attributie – Waarom?

Conversie Attributie doe je vanwege de volgende redenen:

  • Budgetten eerlijker verdelen
  • Beter begrijpen hoe kanalen samenwerken
  • Beter begrijpen hoe je doelgroep “denkt”

Je wilt dus zo eerlijk mogelijk de credits toekennen per kanaal om bovenstaand doel/voordeel te bereiken.

Modellen van Conversie Attributie

  1. Laatste Klik Attributie
  2. Lineair Model
  3. Eerste interactie
  4. Tijdsverloop Model
  5. Tijd op site Model

Lees verder Conversie Attributie – Waarom?

Verkoopdoel Niet Bereiken Met De Verkeerde Website

Het werkt erg frustrerend als je veel tijd in een website stopt om vervolgens te merken dat je verkopen en/of aantal leads per periode niet toenemen, wat nou net wel de bedoeling is. Dat is het geval bij een klant bij mij.

Weer Betrokken Bij De Online Marketing

Ik ben, na enige tijd er uit geweest te zijn, weer betrokken bij de Online Marketing van een klant van mij. We zijn na een migratie van de website hard bezig om de gekelderde leads en verkopen na de migratie weer in het positief te trekken………..Maar het gaat zeer stroef.

Waarom Gekelderde Leads En Verkopen?

Aangezien ik in een “rijdende trein” was gesprongen zag ik de website met nieuw uiterlijk en onder andere url-structuur pas na de live-gang. Bij een migratie van een website heb je altijd wel zaken waarbij na live-gang blijkt dat er hier en daar nog aan gewerkt moet worden.

Na een periode aan de nieuwe website gewerkt te hebben begon het bij mij te dagen waarom de leads en verkopen achterbleven ten opzichte van voor de migratie.

Hieronder een schrijven van mij naar de opdrachtgever (X) en de Webbouwer (Y): Lees verder Verkoopdoel Niet Bereiken Met De Verkeerde Website